2011. július 3., vasárnap

Új hónap, új kezdet

*fanfárok*
Ezennel hivatalosan is átköltöztünk!
Remélem a legfontosabb írásokat mindenki megtalálja és tetszik az új külső (Picnik képszerkesztő csodája).

Adós maradtam a felmérés eredményével.

Regisztrált vásárlók felmérése.
Köszönjük, hogy válaszol!:)
Webáruházunk fél éves lett és az elmúlt idő alatt számtalan eladást bonyolítottunk le, de szeretném kikérdezni Önt, kedves vásárló, Téged kedves látogató, hogy mennyire voltál/vagy elégedett velünk; és ha nem vásároltál akkor ennek mi az oka.
A fejlődés záloga az örök kíváncsiság szerintem, és most Ön/ Te is segíthetsz nekünk jobbá válni.
Persze nem ingyen foglalom az idejét/ idődet, hanem ki fogok sorsolni május 31-én egy kupont a válaszadók között.
A kupon nyertese december 31-ig egyszer áfamentesen vásárolhat nálunk.
A felmérés első része azoknak szól, akik már vásároltak; a második felében vannak a regisztrált, de még nem vásárolt látogatók kérdései.
(A piros csillaggal jelölt kérdéseket kötelező megválaszolni.)
Köszönöm még egyszer!


Kiment 200 felmérés, visszajött 40 darab - én elégedett voltam az arányokkal.

Viszont problémám is akadt :
- egyrészt hiába állítottam be, nem tudom mindenki e-mailcímét,aki válaszolt (ezért nem lett egy nyertes)
- másrészt a többszörösen választható kérdésekre mégsem engedett több választ a dokumentumkezelő (ezt még meg kell fejtenem, hogy miért).

1., Hol találkozott először webáruházunkkal?

Nagytestvér (google kereső) mindenkit leelőzött.
A webáruház forgalmának átlag 70-80 %-át adja, így a vásárlások 90-a innen bonyolódik le.

2.,Vásárolt már nálunk?
3.,Ha igen, hányszor tette?


Átlag az egy, viszont volt valaki aki kettőnél többször, de mégsem ajánlott minket az ismerőseinek.... :(

4.,Pontosan mit vásárolt?

Minő meglepetés, legtöbben ezüst ékszert. :D

5., Kérjük pontozza mennyire volt elégedett a termékkel, a kiszolgálással, a csomagolással .

Kaptunk egy 3-ast, de általában 4-est és 5-t;
vagyis 4. Jó volt, elégedett velünk és 5. Abszolút meg van elégedve.

6., Problémája azóta akadt-e a vásárolt termékkel?

Szívesen mondanám, hogy 100 %-ban nem volt gond, de nem tehetem.
Egy valakinek bizony akadt gondja, de megoldotta/vagy lekéste a cseregarancia 30 napját ....
és nekem azóta is fáj a szívem, hogy nem tudom ki volt, és főleg nem tudom, hogy mi volt a probléma!
(írna nekem ?)

7., Ha nem vásárolt, akkor mi volt az oka?

Ez volt az a kérdés, ami a még-nem-vásárolt, de regisztrált vevőknek szólt.
Ilyenkor a nem talált olyan ékszert, amit keresett válasz volt az általános.

3 esetben megkaptuk, hogy túl drágák az ékszereink.
(*így jár a kérdés feltevő, aki igyekszik a realitások talaján maradni, aztán feldühíti a válasz*)
Erre muszáj reagálnom, mert... szóval muszáj.

Aki szerint MI, azaz az Ezüst Áruház drága, az egyrészt nem nézett körbe a weben, másrészt nagyon-nagyon régen járt valós ékszerboltban.

Gondolom sejthető, hogy az árazás is az én munkám, és MINDEN termékcsoport beárazása előtt szét szoktam nézni. Átlag 12-15 árat, hasonló terméket tekintek meg, és átlag 10-20%-al ALACSONYABBRA árazom a miénket.(szép, nem szép, ez az igazság)

Viszont van olyan, amit nem tudok lejjebb venni.
Pl. az új türkiz bizsukat, az ásványékszereket,gyöngyékszereket, mert ott a forgalmazó ad egy kisker árat.

A SWAROVSKI ellenben jóval olcsóbb, mint máshol.
Most akciós is (Victoria Crystals 15%-al)
; de pl. a gömb Swarovski medálok, amik nálunk 3000 Ft környéki áron mozognak BP. Westend ékszerboltokban 8000 Ft/darab áron kínálják magukat...
(no komment)

8., Ajánlotta-e a webáruházat másnak is?

Általában igen, KÖSZÖNJÜK SZÉPEN itt is.

9/a., Részt vesz-e a havi nyereményjátékon? 9//b., Ha nem veszt részt, akkor miért nem?

Rengetegen vesznek részt, viszont az komolyan érdekelt, aki nem.
Van olyan, aki elvből.
Van olyan, aki nem tudott róla. (főoldali bannerbox)


10., Követ-e minket a Facebook-on ?


30% igen, 30% nem, 30 % nincs jelen az Fb-én, a maradék 10 %-ot nem is érdekli az arckönyv.
:-)

Pedig az a naprakész információk helye, legalábbis én arra használom.
(bár ha néha-néha rákattintanak a webáruházra az oldalsó boxban látszódik minden)

11., Olvassa-e a blogot?

Nem.
Magamnak írom. ^-^
De most tényleg, átlag 80% nem.
(remélem, majd változik!!!)

12., Mit javasol, kiemelten miben fejlődjünk?
Menjünk rajta sorban, mert úgy az igazi.

Legyen olcsóbb a postaköltség.
Megkérdeztem. Ha mint vállalkozás állandó szerződést kötünk a Magyar (őkirályi és Monopól) Postával, akkor átutalás esetén 590 Ft/csomag ár lesz (385 Ft helyett); utánvét esetén pedig 1050 Ft/csomag (960 Ft helyett).
Csomagküldő szolgálatok esetén a min. ár 990 Ft/csomag és nékik mindegy, hogyan fizet a vevő.

Legyen beváltható kupon.
Pipa, ez kiment!
(tessék felhasználni, mert legközelebb max. januárban lesz)

Legyen postaköltség mentes nap.
Talán jövőre, ha végett ér a nyereményjáték.
(még meg kell kérdezni a könyvelőt, hogy milyen adószabályok vonatkoznak rá)

Legyen több ezüst ékszer. Legyen több divatékszer.

:-) ebben az a vicc, hogy ugyanannyi szavazatot kaptak.... Folyamatos a feltöltés, bár most majd pihi jön.

Legyen több kép egy-egy termékről. Legyen pontosabb, részletesebb termékleírás.

Na, ezt írtam a Facebook üzenőfalra, a webáruházban 5 darab képet tudok feltölteni egy termékhez.(ez a limit)
De kérésre bármilyen szögből hajlandó vagyok fotózni, képet átküldeni.(mondjuk úgy 12 órán belül)

Termékleírás és fotóról meg az jutott eszembe, hogy én a nagykerek oldalán átlag 1 darab 200*200 pixeles képet látok és egy cikkszámot, leírást semmit....

Legyen saját design kinézet a webáruházban.
Ez csak egy embernek hiányzott.
(ennyit a marketingesek véleményéről)
Az az igazság, ha választani kell, hogy min. 50 ezer forintos áron legyen design kinézet vagy azon a pénzen vegyünk inkább új árut... hát az áru győz.
Bár a mostani átalakítás után szerintem eléggé egyediek vagyunk, eléggé saját designra formáltam a slideshowt.
(Picnik nagy szerelem)

13., Az Ön egyedi véleménye rólunk
Köszönjük, ha pozitív, de nem bánom a kritikát sem, mert az a fejlődés alapja.


:-) Hol maradt a kritika?
KÖSZÖNÖM az összes pozitív vélemény, a dicséreteket, a biztatást, nagyon-nagyon jól estek!!!!

Aki pedig ellenőrizni szeretne néhány véleményt, az rákattinthat az Árukereső lapunkra, ami szerint június 14-én már megvolt a MEGBÍZHATÓ WEBÁRUHÁZ cím.
(hogy azóta hová tűnt?, azt még nem válaszolták meg a reklamációmra)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Sajnos én lemaradtam a felmérésről, pedig bekukantok időnként a webáruházba:). Viszont ezt a blogot csak most fedeztem fel, de nagyon tetszik. Be is állítottam, hogy folyamatosan nyomonkövethessem írásaidat. Nagyon jók! Csak így tovább!
    Üdv: Edit

    VálaszTörlés
  2. Szia Edit!

    :D felmérést regisztrált vásárlók kaptak, még májusban, amikor már fél éve működtünk.
    Tisztázni akartam a fejlődés irányát... (azt még majd megírom, ha megjöttünk!)

    Kösz a bókot, igyekszem! Puszi

    VálaszTörlés