2011. július 22., péntek

Bocsánat, de NEM

Gondoltam megírom, hogy melyek azok a kérések, amiket BIZTOSAN nem fogunk elvállalni.

1., - arany forgalmazása : NEM, nem soha.

Egyrészt nincsen rá engedélyünk; másrészt iszonyatosan sok pénzt kell belefektetni, ami lassan térül meg (ha megtérül egyáltalán).


2., - gravírozás, javítás, készítés

Messze lakunk a nagykerektől, nekem egy ilyen út oda-vissza 1800 Ft, amit persze nem tudok áthárítani a kedves vevőkre.
Egy út nem is elég, mert elviszem, otthagyom és újra érte megyek... mivel pesti a cég, nem vállalják azonnalra a munkát :(.
(ja igen : lassan ezüstöt javíttatni, készíttetni ugyanannyiért csinálnak, mint aranyat, mert ugyebár nincs elég munka...)


3.,- fél pár ékszer beszerzése

EZT SOHA SEM vállaltam.
Fél pár ékszert nem tudok venni, én sem (még szívességből sem kapok), tehát nem tudok eladni sem.



4., - "nekem ebből-abból ilyen/olyan/több kéne"

Ez az a kérés, ami fele-fele arányban valósulhat meg.
Az ezüst és a bizsu 60-70 %-a régi beszerzés, 2006-2008 között vett ékszer. Itt semmi esély nincs ilyesmire.(lévén nem biztos, hogy gyártják, forgalmazzák, az egyik nagykereskedés be is zárt)

De amiket 2011-ben hoztunk, ott el tudok ilyet vállalni.



5., -" találkozzunk személyesen!"

NEM. Sehol senkinek.

Ismerősnek sem, és ismerős-ismerősének sem!

A végképp nem az az ötlet volt, hogy egy pesti pláza gyorséttermébe vigyem el az összes karláncot, hogy tudjon a hölgyike választani ?!?
(ez volt eddig a leggázosabb levél)


6., - küldjem a levelet olcsóbban vagy csomagponti átvevőhelyre.

Olcsóbban nem tudom küldeni, ezek a Magyar Posta árai nem az enyémek!

(így is átlagban minden 2. utánvételre plusz postaköltséget fizetünk, hol 40, hol 115 de már előfordult +400 Ft költség is.... amit persze sosem kérünk el aztán)

Csomagponti (pick-pack pont) átvevőhely nem fogad el ékszert. :((


7., - "nekem ez a címem, de nem ide kérném, hanem anyóshoz/munkahelyre"

Amíg ki nem küldtem, bárhová megcímzem a borítékot.
Akár Alaszkába is, feltéve ha a vevő állja a postaköltséget.
:-)

Sőt minden ékszert lehet időpontra is rendelni.
Leüti 25-én, de a kézbesítést csak következő hónap 5-én kéri.
(megrendeléskor a MEGJEGYZÉS rovatba be kell írni az ilyen kívánságokat)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése