2011. augusztus 2., kedd

Ékszerek és szimbólumok

Vásárló: "Az a kérdésem, hogy melyik medál lesz a férfié és melyik a nőé? (Nap a férfi, hold a nő?) "





Kérdést feltettem a fészbúkon, ott a fordítottja győzött:
Nap=nő
Hold=férfi.

:-)
szint vallok:
szerintem mindegy, illetve minden embernél, minden párkapcsolatban más-más!

Elméletileg a germán mitológiában a Nap egy női isten, a Hold egy férfi;
de mivel mindkét csillagjegy latin nevét használják női névként (Solar, Luna),
így ha valaki fordítva hordaná az sem baj!

De történelmileg a Napnak van más olvasata is, XIV. Lajos francia király, a Napkirály.(„Le Roi-Soleil”)
Az ő alakja és nők körében gyakori hódításai viszont megint más jelentéssel bírnak...

Valamint az egyiptomi hitvilág szerint is a Nap maszkulin elem, Amon (vagy Ré) főisten.

Magánéletileg meg az a véleményem, hogy a Nap a párkapcsolat alap pillére, a Hold a társ; ez pedig mindenhol más. :D
Viszont a legtöbb férfi, mégha irányító is, nem fog ekkora Nap medált felvenni.



Törhető medálokat szerintem kinek-kinek a párjával megegyezve érdemes hordania.
Női-férfi szimbólumok esetén általában az ellenkező nemét hordják a párok a nyakukban és jin-jang medálnál is így tesznek.
De láttam én már fordított hordást is :-)



Szimbólumok erdejében élünk.
Ki-ki annyit vegyen fel, el belőle amennyit természete enged.
Ha mások szava szerint fog hordani valamit, természete ellenére, akkor annak - szerintem - semmilyen pozitív hatása nem lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése